Het zomerseizoen eindigt traditioneel met de aflossingskampioenschappen. Al even traditioneel begint de winter met de CrossCup Relays. Voor de 7de opeenvolgende keer ging deze aflossingsveldloop door in Gent. Een twintigtal fast4ward atleten gingen er in verschillende ploegjes van drie atleten van start.
Vooral de cadetten meisjes trokken zich goed uit de slag. Eva Van Doninck, nog herstellende van een griepje, nieuw teamlid Lise Cools en verbluffend sterke Floor Michielsen strandden net naast het podium op de 4de plaats.
Het is nog tot morgen wachten op de officiële uitslagen. Als die gepubliceerd worden mag u van ons een wedstrijdverslag verwachten.
![]() |
![]() |


In Hannuit vlogen de korte crossers er van bij de start stevig in. Op het bochtige parcours liep Tom Van Rooy aanvankelijk in 10de positie. Al snel kon hij opschuiven naar de kop van een achtervolgende groep. De latere winnaar, de Marokkaan Fouad El Kaam, was toen al vertrokken voor een indrukwekkende solo. Tom leverde strijd met Mario Van Wayenberge (DUFF). Met een stevige versnelling wist Tom de 2de plaats binnen te halen.

Vandaag werd in het park van Laken de traditionele Lotto Crosscup van Brussel gelopen. Net als vorig jaar lag de omloop er besneeuwd bij. Zware omstandigheden dus voor de korte cross over 3 snelle kilometers.